Alla inlägg den 5 september 2009

Av Vennah - 5 september 2009 19:14

Heeej!


Har inte skrivit på evigheter, kasst av mej jag vet.. Men nu skriver jag iaf, så vad har hänt de senaste dagarna? Hmm, ja vi kan börja med att Tills blivit tsm med Sebbe, Grattis säger vi till dom!

Vad har hänt mer? Idag har jag färgat håret, svart,svart,svart säger jag bara! xD Hmm, mer..? Ja, de va ju Rix Fm festival för några veckor sedan, gick med Fanny, Karlsson, Kalle och Sebbe de va jäkligt kul! Och älskade Sebbe stod med mig i kö för att fixa autografer i en och en halv timme, tack Sebbe de va jäkla schysst av deej! =D Hmm, vad mer????? Jag har blivit beroende av tönten Krilleboois blogg xD INTE BRA; INTE BRA!!

Iaf, om ni har missat hans blogg, så säger jag lyckos er xD plus, ni har gått miste om att se den töntigaste typen ever! xD


Aja nu ska jag dra och kolla film xD

//vennah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards