Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

Stanna kvar i skolan!! xD

Av Vennah - 9 juni 2009 21:17

Heejsan allihop! xD Nu va de dags att skriva lite igen =P


Så, idag va det en nästan helt normal skoldag xD men vid 13.00 hade några av oss komp-ledigt så vi tjejer drog iväg och hade lite "girl-talk".. Sen hängde jag lite med Kevin xD


Aja, kl.15.05 slutar vi vanligtvis men inte idag, vi skulle ha klass-kväll xD Så vi spelade först brännboll, eller ja, jag va dommare xD Aja, sen va det dags att grilla lite, och efter de kollade vi på "torkel i knipa" xD

Sen så hade vi tippppsrunda xD vi kom typ på dålig plasering men va bäst i klassen!! xD 7:orna slog oss, HAHA! Där efter käkade vi lite pasta-sallad och sånt, och sen retades vi med Nilsson xD elelr ja, han överdrev så att de blev kul! xD


Aja, sen va det bara att ta bussen hem xD Jag satt med Sebbz, och sen kom det massa student-folk =/ dom stank sprit och skrek xD Aja, några kul personer snackade med oss, som går andra året. Iaf, en av dom bodde inte långt ifrån mig förut, bara några gator bort. Men nu har han flyttad då dah. Aja, nu kommer en bit av en sång text i "Torkel i knipa";


Att jag inte kunnat se, jag kan typ inte fatta det
det e för fan den första gång jag ser dej
Du e ett ascoolt tidsfördriv, ja du e horan i mitt liv
Som en blixt från himlen, vad e de med mej?
Jag tror jag har varit blind fram till idag
Då du plötsligt såg på mej och sa

Fuck off and die, du e för ful för mej och din morsa går för en hundring
du sa det rakt i mitt fejs
Va vill du ha? Baby, jag står här som en nörd i ett moln av förundring
för jag vill va i din space


Och de där får avsluta denna dag xD

Hej då!! <3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vennah - 5 september 2009 19:14

Heeej!   Har inte skrivit på evigheter, kasst av mej jag vet.. Men nu skriver jag iaf, så vad har hänt de senaste dagarna? Hmm, ja vi kan börja med att Tills blivit tsm med Sebbe, Grattis säger vi till dom! Vad har hänt mer? Idag har jag färgat håre...

Av Vennah - 11 juni 2009 22:25

Heej!   Dagen har varit bra till en början, sista dagen i skolan ni vet ;) Iaf, idag har jag haft stora val att göra. Att såra mig själv eller såra någon annan, låter ju ganska lätt igentligen. Men i slutet va jag tvungen att såra en annan person vi...

Av Vennah - 8 juni 2009 21:12

Heejsan!   Nu skriver jag igen här va! xD såå, idag har vi haft genrep och massa saker på gång =P För tidigare vid kl. 19.00 smällde det!! då hade vi våran stora premiär!! De gick skit bra! vårt program såg ut så här; 1. Tjejers värld (låt) 2. Rykten...

Av Vennah - 8 juni 2009 12:05

Heejsan...   Är i skolan och har skit tråkigt rent ut sagt. Alla andra sitter och snackar, men känns inte som att jag riktigt "passar in" i gruppen.. Aja dom har kul iaf. På lördag blir det att dra iväg till Frankrike, ska bli jäkla gutt att komma hä...

Av Vennah - 2 juni 2009 14:31

Är i skolan nu xD aja, dagen har varit jäkla gò. Va typ nere och grilla med klassen förut =P körde sanning eller konka ett tag! xD Aja, Elias sitter typ och slår upp saker på Google! xD han e rolig han =P    Kolla Tillas blogg: http://ottawia.pointbl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards